Ως Διανομέας Προστιθέμενης Αξίας διαθέτουμε βαθιά γνώση και εμπειρία εξασφαλίζοντας στους πελάτες μας υλοποίηση έργου "με το κλειδί στο χέρι"
Με γνώμονα αυτή την προσέγγιση, οι υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας περιλαμβάνουν:
Υπηρεσίες πριν την υλοποίηση λύσης
Το σημείο έναρξης είναι η αρχική συνάντηση με τον πελάτη/συνεργάτη, κατά την οποία προσδιορίζουμε τις ανάγκες και περιγράφουμε με ποιο τρόπο η προϊόντική μας λύση ικανοποιεί τις ανάγκες αυτές και ποια πλεονεκτήματα προσδίδει στην επιχειρησιακή λειτουργία του πελάτη/συνεργάτη.
Στη συνέχεια, η ειδικευμένη ομάδα πιστοποιημένων μηχανικών μας αναπτύσσει τη σχεδίαση της λύσης (solution design), ένα αρχείο που περιγράφει αναλυτικά την τεχνική προσέγγιση της προτεινόμενης λύσηςand μαζί με συμπληρωματικές πληροφορίες και λεπτομέρειες που αφορούν στο πως η συγκεκριμένη λύση θα ενσωματωθεί στην υπάρχουσα δομή του πελάτη και το επιχειρησιακό του μοντέλο.
Συνήθως, η ομάδας μας προτείνει πιλοτική εγκατάσταση (demo ή proof of concept) ως το επόμενο βήμα για τη διασφάλιση λειτουργικότητας της λύσης στο περιβάλλον του πελάτη/συνεργάτη.
Υπηρεσίες μετά την υλοποίηση λύσης
Εφόσον έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς η πιλοτική εγκατάσταση και ο πελάτης/συνεργάτης είναι ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα, προχωράμε στην επίσημη εγκατάσταση σε παραγωγικό περιβάλλον.
Μόλις η λύση μπει συντονιστεί και τεθεί σε πλήρη λειτουργία παραμένουμε δίπλα στον πελάτη/συνεργάτη παρέχοντας υπηρεσίες συμβολαίου υποστήριξης είτε με επί τόπου παρουσίας είτε απομακρυσμένα (μέσω συστήματος service desk ticketing). Ο χρόνος απόκρισης διαφέρει και εξαρτάται από το συμφωνημένο SLA που περιλαμβάνεται στο συμβόλαιο υποστήριξης του πελάτη/συνεργάτη. Οι πελάτες που δε διαθέτουν συμβόλαιο υποστήριξης εξυπηρετούνται με χρόνο απόκρισης εντός 3 εργάσιμων ημερών.
Κατά τη διάρκεια των ετών έχουμε αναπτύξει πολύπλευρη γνώση και εμπειρία ώστε 80% των τεχνικών θεμάτων των πελατών/συνεργατών μας να επιλύονται τοπικά από την ομάδας μας χωρίς την παρέμβαση της κατασκευάστριας εταιρείας.