close menu

Welcome - Orthology - Main Component

Welcome - Orthology - Bottom info

Γιατί οι λύσεις μας διαφέρουν

Η Orthology είναι κορυφαίος διανομέας προστιθέμενης αξίας και για περισσότερο από 20 χρόνια βοηθά τους πελάτες στη σχεδίαση και υλοποίηση έργων που πετυχαίνουν την αύξηση των προδιαγραφών ασφαλείας και τη μείωση κόστους λειτουργίας των υποδομών.

 

productivity
Λύσεις με τη μέγιστη απόδοση αξίας
optimize
Έμπειροι, πιστοποιημένοι μηχανικοί
grow
Άμεση απόκριση εντός της ίδιας μέρας


Τεχνολογία που εξασφαλίζει

Παγκοσμίως εκατοντάδες χιλιάδες επιχειρήσεις βασίζονται στις λύσεις που προσφέρει η Orthology, ως διανομέας, για διαχείριση υποδομής, αυτοματοποίηση εργασιών, ασφάλεια δεδομένων, σύγχρονες μεθόδους επικοινωνίας ενώ παράλληλα μειώνουν κόστη, βελτιώνουν την παραγωγικότητα και τη διαθεσιμότητα των εφαρμογών επιταχύνοντας έτσι την καθημερινή λειτουργία.

 

Η Orthology έχει πιστοποιηθεί με ISO 9001 - Σύστημα διαχείρισης ποιότητας - και ISO 27001 - Σύστημα διαχείρισης ασφάλειας πληροφοριών προκειμένου να καθοριστούν οι βασικές πολιτικές και αρχές ποιότητας και οι διαδικασίες για τη διαχείριση κινδύνων, όπως επιθέσεις στον κυβερνοχώρο, παραβιάσεις, διαρροή και κλοπή δεδομένων.

 

2013 hres  2015 hres

 

brain

Τελευταίες Ενδείξεις Τεχνολογίας

  • 5 Τρόποι Προστασίας από Διαδικτυακές Απάτες (2022)

     

    Ύποπτα websites, spam emails, SMS από αγνώστους αριθμούς αποτελούν μόνο ορισμένα από τα μέσα που χρησιμοποιούνται για την πραγματοποίηση διαδικτυακών απατών.

    Έτσι, στο παρόν άρθρο θα δούμε ειδικότερα:

    - Τι ορίζουμε ως διαδικτυακές απάτες,

    - 5 είδη διαδικτυακών απατών να προσέχετε και

     

    - 5 τρόπους να προστατευτείτε από διαδικτυακές απάτες.

    Ας ξεκινήσουμε, λοιπόν, με έναν σύντομο ορισμό.

    Τι Ορίζουμε ως Διαδικτυακές Απάτες;

    Διαδικτυακή απάτη (cyber fraud) αποτελεί το έγκλημα που εκτελείται με τη βοήθεια υπολογιστή ή μέσω του διαδικτύου και έχει ως σκοπό την αλλοίωση ή υποκλοπή των προσωπικών και οικονομικών δεδομένων ενός χρήστη.

    Τα δεδομένα αυτά μπορεί να βρίσκονται αποθηκευμένα σε υπολογιστή, κινητή συσκευή, διαδικτυακό χώρο αποθήκευσης (π.χ. cloud) ή απλώς να υποκλέπτονται από το χρήστη τη στιγμή συμπλήρωσής τους σε μία διαδικτυακή φόρμα.

    Δυστυχώς, οι διαδικτυακές απάτες δεν περιορίζονται σε μία εντοπίσιμη μορφή, αλλά μεταλλάσσονται διαρκώς, ώστε να δρουν κεκαλυμμένα και, έτσι, να αυξάνονται οι πιθανότητες θυματοποίησης του χρήστη.

    Παρ’ όλα αυτά, αξίζει να αναφέρουμε ορισμένες από τις μορφές αυτές για την πληρέστερη κατανόησή μας.

    5 Είδη Διαδικτυακών Απατών να Προσέχετε

    Τα είδη διαδικτυακών απατών που θα δούμε, λοιπόν, είναι τα εξής πέντε.

    Είδος #1: Phishing

    Phishing αποτελεί το κυβερνοέγκλημα κατά το οποίο ο επιτιθέμενος “μεταμφιέζεται” σε έγκυρο ή έμπιστο αποστολέα, website ή άλλο, προκειμένου να πείσει το θύμα να του διαβιβάσει προσωπικά δεδομένα, με σκοπό κυρίως το οικονομικό κέρδος.

    Συνήθως, ο δράστης phishing χρησιμοποιεί μηνύματα ή spam emails, στα οποία ενσωματώνει κάποιο κακόβουλο link, το οποίο καλείστε να ακολουθήσετε.

    Ειδικά όταν επιδιώκεται επικοινωνία με το θύμα μέσω μηνυμάτων SMS ή κλήσεων, αναφερόμαστε στο λεγόμενο vishing.

    Είδος #2: Pharming

    Το pharming αποτελεί έναν συνδυασμό μηχανισμών εξαπάτησης DNS poisoning και phishing.

    Στο πρώτο στάδιο domain name system (DNS) poisoning, ο δράστης παραβιάζει έναν DNS server, παραποιόντας τις ανακατευθύνσεις ενός DNS, ώστε να οδηγούν σε ψεύτικες διευθύνσεις URL, που μιμούνται τις έγκυρες του DNS.

    Στο δεύτερο στάδιο του phishing και αφού το θύμα έχει οδηγηθεί ασυνείδητα σε μία κακόβουλη διεύθυνση URL, ο δράστης ζητάει από το θύμα να συμπληρώσει στοιχεία εισόδου, επικοινωνίας, τραπεζικά ή άλλα, με στόχο την υποκλοπή προσωπικών δεδομένων.

    Είδος #3: Ψεύτικα λογισμικά antivirus

    Ένα ψεύτικο λογισμικό antivirus συνήθως εμφανίζεται με μία pop-up διαφήμιση στον υπολογιστή ή στο στην ιστοσελίδα στην οποία περιηγείστε.

    Η ειδοποίηση αυτή περιλαμβάνει ψεύτικο μήνυμα ότι η συσκευή σας έχει μολυνθεί από κάποιον ιό και απαιτείται εγκατάσταση του προγράμματος antivirus για την αντιμετώπισή του.

    Έτσι, όταν οι χρήστες επιλέγουν την εγκατάστασή του, κατ’ ουσίαν επιλέγουν την εγκατάσταση malware, το οποίο έπειτα αποκτά πρόσβαση στη συσκευή και δεδομένα σας.

    Είδος #4: Υποκλοπή ταυτότητας

    Όσο η χρήση social media διευρύνεται, τόσο πιο εύκολο είναι για τους επίδοξους hackers να χρησιμοποιήσουν τα δημόσια δεδομένα σας (όνομα, φωτογραφίες, λίστα επαφών, κλπ.), προκειμένου να δημιουργήσουν ένα ψεύτικο προφίλ.

    Με το προφίλ αυτό, υποκλέπτουν την ταυτότητά σας και έρχονται σε επικοινωνία με τις επαφές σας, επιδιώκοντας να τους μεταβιβάσουν προσωπικά ή τραπεζικά δεδομένα.

    Συχνά, μάλιστα, οι δράστες του ψεύτικου προφίλ επικαλούνται κάποια κατάσταση ανάγκης ή οργανώνουν fundraising, ώστε να αποκτήσουν το επιθυμητό κέρδος.

    Είδος #5: Formjacking

    Στο formjacking, οι δράστες δημιουργούν πλαστές ιστοσελίδες πωλήσεων που μιμούνται τις έγκυρες, ώστε να προσελκύσουν αγοραστικό κοινό και να υποκλέψουν τραπεζικά στοιχεία όταν πραγματοποιούνται αγορές.

    Παράλληλα, είναι δυνατόν μία έγκυρη ιστοσελίδα πωλητή να έχει πέσει θύμα DNS poisoning, με αποτέλεσμα να οδηγείστε σε ψεύτικο URL ακόμη και από εσωτερικό link σε αυτή.

    Οι εξελιγμένες ιστοσελίδες formjacking έχουν καταφέρει, μάλιστα, να εμφανίζονται μεταξύ των πρώτων αποτελεσμάτων μιας μηχανής αναζήτησης, όταν ένας αγοραστής αναζητεί προϊόν.

    Συμπερασματικά, βλέπουμε ότι οι διαδικτυακές απάτες έχουν εξελιχθεί έτσι, ώστε να μπορούν να θυματοποιήσουν κάθε είδους χρήστη, ενημερωμένο ή μη. Aξίζει, λοιπόν, να δούμε ποιες γενικότερες μέθοδοι μπορούν να σας προστατέψουν απέναντι σε αυτές.

    5 Τρόποι να Προστατευτείτε από Διαδικτυακές Απάτες

    Οι τρόποι προστασίας που θα αναλύσουμε αποτελούν γενικότερα προληπτικά μέτρα που μπορείτε να λάβετε, προκειμένου να αποφύγετε τις διαδικτυακές απάτες οποιασδήποτε μορφής.

    Τρόπος #1: Εκπαιδεύστε εσάς και το προσωπικό σας

    Η εκπαίδευση του προσωπικού σας θα πρέπει να αφορά τόσο την εσωτερική ομάδα IT σας όσο και τους λοιπούς υπαλλήλους της επιχείρησης.

    Η ομάδα IT σας θα πρέπει να ενημερώνεται διαρκώς για νέες τεχνολογίες και να εξοικειώνεται με τον τρόπο χρήσης τους. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσω συμμετοχής σε προγράμματα hands-on εκπαίδευσης, όπου οι IT ειδικοί και διαχειριστές δικτύου θα εξασκούνται στην παραμετροποίηση, διαχείριση και υποστήριξης της κάθε τεχνολογικής λύσης.

    Από την άλλη, οι λοιποί υπάλληλοι της επιχείρησης θα πρέπει να γνωρίζουν πώς να διαχειρίζονται τους κινδύνους και τα εργαλεία που εγκαθίστανται στις συσκευές χρήσης τους. Σε αυτό συμβάλλει η διοργάνωση σεμιναρίων για μη ειδικούς, τα οποία μπορούν να προσαρμοστούν κάθε φορά στα θέματα για τα οποια απαιτείται ενημέρωση.

    Τρόπος #2: Χρησιμοποιείστε τα κατάλληλα εργαλεία προστασίας

    Πριν την εγκατάσταση εργαλείων προστασίας, είναι απαραίτητο να έχετε διαπιστώσει κατά πόσο ανταποκρίνονται στον μέγεθος της επιχείρησης, τον όγκο των καθημερινών εργασιών και τις ανάγκες κυβερνοασφάλειας σας.

    Για την επιλογή των κατάλληλων εργαλείων, είναι σημαντική η συνεργασία με ένα IT διανομέα υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας, ο οποίος θα μπορεί να εκτιμήσει την παρούσα κατάσταση κυβερνοασφάλειας της επιχείρησης, να σχεδιάσει την στρατηγική λύσεων και να εντοπίσει τα εργαλεία εκείνα που μπορούν να την εξυπηρετήσουν αποτελεσματικότερα.

    Τρόπος #3: Θέστε ισχυρούς κωδικούς πρόσβασης

    Η δημιουργία ενός ισχυρού συστήματος κωδικών πρόσβασης απαιτεί το σχεδιασμό ενός γενικότερου πλάνου διαχείρισης κωδικών.

    ΟΙ κωδικοί της επιχείρησής σας θα πρέπει να φυλάσσονται σε κρυπτογραφημένο αρχείο, ενώ η πρόσβαση σε αυτούς θα πρέπει να εξουσιοδοτείται με τη χρήση μεθόδων ταυτοποίησης πολλαπλών παραγόντων.

    Προγράμματα, όπως το N-able Passportal και το Devolution Passwords Hub εγγυώνται την ασφάλεια των μεθόδων ταυτοποίησης και διαβίβασης κωδικών, παρέχοντας, παράλληλα, ενοποιημένο έλεγχο των σχετικών ενεργειών.

    Τρόπος #4: Βρείτε έμπειρους συνεργάτες

    Τόσο η εκπαίδευση του προσωπικού σας όσο και η επιλογή των κατάλληλων εργαλείων προστασίας απαιτούν συνεργασία με μία έμπειρη ομάδα ειδικών IT, in-house ή outsourced, η οποία θα μπορεί να κατανοήσει και να ανταποκριθεί στις ανάγκες σας.

    Ως πάροχος outsourced IT υπηρεσιών, η Orthology παρέχει υπηρεσίες εκπαίδευσης, σχεδίασης, υλοποίησης, διαχείρισης, συντήρησης και υποστήριξης των λειτουργιών ενός σύγχρονου τμήματος IT.

    Μάλιστα, ο κάθε ενδιαφερόμενος είναι ελεύθερος να δημιουργήσει το πακέτο υπηρεσιών που προσαρμόζεται στο μέγεθος, τις προτιμήσεις και τον προϋπολογισμό της επιχείρησής του και να επιλέξει τη διάρκεια και το κόστος παροχής υπηρεσιών που συμφέρει στην κάθε περίπτωση.

    Τρόπος #5: Επενδύστε στις τεχνολογικές υποδομές σας

    Τέλος, είναι σημαντικό να επενδύσετε σε νέες τεχνολογικές υποδομές, ώστε να ενισχύσετε την ασφάλειά σας απέναντι στις διαδικτυακές απάτες.

    Ένας σύγχρονος τεχνολογικός εξοπλισμός φέρει περισσότερες ενσωματωμένες ρυθμίσεις προστασίας software και hardware, ώστε να προσαρμόζεται καλύτερα στις νέες κυβερνοαπειλές, σε σχέση με παλαιότερα είδη συσκευών.

    Επιπλέον, υποστηρίζει την εγκατάσταση και ομαλή λειτουργία των πιο εξελιγμένων εργαλείων προστασίας στο πλαίσιο δικτύου.

    Συνοπτικά

    Από τα παραπάνω, συμπεραίνουμε ότι οι διαδικτυακές απάτες αποτελούν μία ποικιλόμορφη κυβερνοαπειλή, η οποία, όμως, μπορεί να αντιμετωπιστεί μέσω της λήψης κατάλληλων μέτρων προστασίας.

    Εάν, λοιπόν, επιθυμείτε υπηρεσίες σχεδιασμού λύσεων προστασίας του IT σας, αλλά και εκπαίδευσης του προσωπικού σας πάνω σε αυτές, δεν έχετε παρά να επικοινωνήσετε μαζί μας, προκειμένου να λάβετε την υποστήριξη που προσαρμόζεται στις ανάγκες σας!

  • Πώς να Επιλέξετε την Κατάλληλη Πλατφόρμα Remote Access

     

    Εάν επιθυμείτε να κάνετε χρήση της απομακρυσμένης πρόσβασης στην επιχείρησή σας, ίσως έχετε αναρωτηθεί πώς να επιλέξετε την κατάλληλη πλατφόρμα remote access που να προσαρμόζεται στις ανάγκες σας.

    Για το λόγο αυτό, στο σημερινό άρθρο θα αναλύσουμε

    - Γιατί χρειάζεστε μια πλατφόρμα απομακρυσμένης πρόσβασης,

    - Πώς να επιλέξετε την κατάλληλη πλατφόρμα remote access βήμα-βήμα και

    - Ποιες είναι οι καλύτερες πλατφόρμες remote access and management.

    Ας ξεκινήσουμε, λοιπόν, με τους λόγους για τους οποίους αξίζει να κάνετε χρήση μιας πλατφόρμας remote access.

    Γιατί Χρειάζεστε μια Πλατφόρμα Απομακρυσμένης Πρόσβασης;

    Όπως έχουμε ξαναδεί, απομακρυσμένη πρόσβαση υπολογιστή (computer remote access) αποτελεί η πρόσβαση ενός υπολογιστή στο σύστημα ενός άλλου, χωρίς να απαιτείται η φυσική σύνδεσή τους.

    Η εγκατάσταση, λοιπόν, μιας πλατφόρμας απομακρυσμένης πρόσβασης (remote access platform) διευκολύνει την τεχνική υποστήριξη IT, καθώς οι outsourced IT συνεργάτες σας ή η in-house ομάδα IT σας μπορούν να έχουν άμεση πρόσβαση στον υπολογιστή του δικτύου που αντιμετωπίζει πρόβλημα, χωρίς να χρειαστεί η μετακίνηση και φυσική πρόσβαση σε αυτόν.

    Μάλιστα, κάτι τέτοιο επιτρέπει την τακτική συντήρηση των συστημάτων υπολογιστών σας, εφόσον οι ειδικοί IT έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν την πορεία της συντήρησης ανά πάσα στιγμή και να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες ή ανανεώσεις λογισμικού, όποτε αυτό κρίνεται αναγκαίο.

    Επιπλέον, μία πλατφόρμα απομακρυσμένης πρόσβασης επιταχύνει την πρόσβαση σε δεδομένα και αρχεία που φυλάσσονται στις συσκευές του δικτύου, χωρίς να απαιτείται προηγούμενη επικοινωνία μεταξύ των χρηστών ώστε να γίνει διαβίβασή τους.

    Η πρόσβαση αυτή, βέβαια, βελτιώνει και την ποιότητα της τηλεργασίας, δεδομένου ότι οι υπάλληλοι θα μπορούν να κάνουν χρήση τόσο της επιφάνειας εργασίας όσο και των αρχείων τους από οποιαδήποτε τοποθεσία, χωρίς να διασπάται η ροή των εργασιών τους.

    Έχοντας, λοιπόν, κατανοήσει τη χρησιμότητα μιας πλατφόρμας απομακρυσμένης πρόσβασης στην εργασιακή σας καθημερινότητα, ας δούμε πως να επιλέξετε την καταλληλότερη για την επιχείρησή σας.

    Πώς να Επιλέξετε την Κατάλληλη Πλατφόρμα Remote Access Βήμα-Βήμα

    Τα βήματα στα οποία θα αναφερθούμε στο σημείο αυτό είναι τα εξής πέντε.

    Βήμα #1: Ελέγξτε την ασφάλεια και προστασία

    Καθώς οι πλατφόρμες remote access επιτρέπουν τη σύνδεση απομακρυσμένων χρηστών στις συσκευές του δικτύου σας, η ασφάλεια και προστασία της σύνδεσης αυτής αποτελεί ένα ευαίσθητο σημείο το οποίο θα πρέπει να προσέξετε.

    Είναι σημαντικό να ενημερωθείτε για τα επίπεδα κρυπτογράφησης που χρησιμοποιεί η πλατφόρμα, όπως και για τους παράγοντες παροχής εξουσιοδότησης στους χρήστες, ώστε να εμποδίζονται τυχόν κακόβουλοι τρίτοι από την πρόσβαση και παρακολούθηση των ενεργειών σας.

    Βήμα #2: Ελέγξτε την ευχρηστία της

    Η ευχρηστία μιας πλατφόρμας remote access εξαρτάται κυρίως από δύο παράγοντες: το περιβάλλον διεπαφής χρήστη και την ταχύτητα.

    Όσον αφορά το περιβάλλον διεπαφής χρήστη (user interface), οι εντολές και ενέργειες στην πλατφόρμα θα πρέπει να κατηγοριοποιούνται κατά τρόπο εύληπτο, ώστε να διευκολύνεται ο εντοπισμός τους, ενώ πίνακες, γραφήματα και dashboards μπορούν να βοηθήσουν στην επίβλεψη και κατανόηση των αποτελεσμάτων τους.

    Παράλληλα, θα πρέπει να επιλέξετε την πλατφόρμα εκείνη που θα μπορεί να στηρίξει των όγκο των χρηστών και πραγματοποιούμενων ενεργειών, χωρίς να μειώνεται η ταχύτητα ανταπόκρισης του ίδιου του προγράμματος.

    Βήμα #3: Ποιο είναι το επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών;

    Οι δυνατότητες εξυπηρέτησης πελατών ποικίλλουν από πλατφόρμα σε πλατφόρμα.

    Ορισμένες πλατφόρμες ενσωματώνουν οδηγούς, tutorials ή φόρμα υποβολής ερωτημάτων, ενώ άλλες επιτρέπουν την άμεση επικοινωνία με τον πάροχο της πλατφόρμας μέσω chatbot, live chat ή video call.

    Εάν, λοιπόν, επιθυμείτε να κάνετε απλή χρήση του εργαλείου remote access, ενδεχομένως να σας αρκεί η εξυπηρέτηση μέσω γραπτών πηγών ή tutorials, ενώ εάν επιθυμείτε να το χρησιμοποιήσετε για πολύπλοκα ζητήματα, η άμεση επικοινωνία με κάποιον ειδικό αποτελεί την ιδανικότερη εναλλακτική για την ταχύτερη επίλυσή τους.

    Βήμα #4: Πόση ευελιξία προσφέρει;

    Είναι σημαντικό να ενημερωθείτε εξαρχής για όλες τις δυνατότητες που φέρει μία πλατφόρμα remote access.

    Έτσι, θα μπορείτε να εντοπίσετε κατά πόσο οι λειτουργίες της προσαρμόζονται στις τρέχουσες ή μελλοντικές ανάγκες της επιχείρησής σας, χωρίς να χρειαστεί να περιοριστείτε και να μεταφερθείτε σε άλλη πλατφόρμα σε μεταγενέστερο χρόνο.

    Βήμα #5: Συγκρίνετε τα κόστη

    Σχετικό με τις δυνατότητες που προσφέρει η κάθε πλατφόρμα είναι και το κόστος.

    Το κόστος αγοράς ή συνδρομής στις υπηρεσίες μιας πλατφόρμας remote access θα πρέπει να ανταποκρίνεται στις δυνατότητες των οποίων επιθυμείτε να κάνετε χρήση.

    Επιπλέον, θα πρέπει να προσέξετε για κρυμμένες χρεώσεις εντός της πλατφόρμας, οι οποίες ενδεχομένως αφορούν λειτουργίες που σας ενδιαφέρουν.

    Για να ολοκληρώσουμε, όμως, την ανάλυσή μας, ας δούμε ορισμένες από τις καλύτερες πλατφόρμες remote access and management που μπορείτε να εκμεταλλευτείτε.

    Οι Καλύτερες Πλατφόρμες Remote Access and Management

    Αν και η αγορά προσφέρει πληθώρα επιλογών, το TeamViewer και το AnyDesk αναδεικνύονται ως οι πιο δημοφιλείς επιλογές για τους χρήστες των επιχειρήσεων.

    TeamViewer

    Το TeamViewer ξεκίνησε ως ένα πρόγραμμα απομακρυσμένης πρόσβασης σε ηλεκτρονικές συσκευές, πλέον, όμως, έχει εμπλουτιστεί και με νέα εργαλεία που προσαρμόζονται στην μετα-covid εποχή και τις τεχνολογικές εξελίξεις.

    Περιλαμβάνει εφαρμογές, όπως το Remote Access & Support, με το οποίο ένας απομακρυσμένος χρήστης αποκτά πρόσβαση σε ορισμένη συσκευή του δικτύου σας, ανεξαρτήτως του εάν αυτή φέρει τη μορφή συμβατικού υπολογιστή, με οθόνη, πληκτρολόγιο, κλπ.

    Η πρόσβαση που προσφέρει το TeamViewer μπορεί να είναι attended ή unattended, δηλαδή είτε με ενεργοποιημένη την απομακρυσμένη συσκευή είτε όχι.

    Την εφαρμογή του Remote Access & Support συμπληρώνει το εργαλείο Remote Management, το οποίο όχι μόνο επιτρέπει τον συνολικό απομακρυσμένο έλεγχο των συσκευών ενός δικτύου, αλλά και τηρεί αρχείο όλων των τύπων hardware και software που χρησιμοποιούνται σε κάθε συσκευή, ώστε να προλαμβάνει και να εντοπίζει κινδύνους malware που μπορούν να πλήξουν τους τύπους αυτούς.

    Μέσω του ίδιου εργαλείου, είναι δυνατή και η δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας (backup) για όλες τις συσκευές σας.

    AnyDesk

    Παράλληλα, το AnyDesk περιλαμβάνει μία ποικιλία εφαρμογών, ώστε να καλύπτει κάθε πιθανή ανάγκη όσον αφορά την απομακρυσμένη πρόσβαση και απομακρυσμένο έλεγχο των συσκευών ενός δικτύου υπολογιστών.

    Το Remote Access του AnyDesk παρέχει δυνατότητες attended και unattended απομακρυσμένης πρόσβασης σε ηλεκτρονικές συσκευές, αλλά και ελέγχου των ενεργειών των συσκευών αυτών.

    Ακόμη, επιτρέπει την παρακολούθηση της κατάστασης συντήρησης τόσο της κάθε μίας συσκευής ξεχωριστά όσο και του δικτύου στο σύνολό του.

    Ωστόσο, ειδικά για την τεχνική υποστήριξη από IT ειδικούς, παρέχονται οι εφαρμογές  Remote Support και Mobile Device Support, με τις οποίες ο κάθε εξουσιοδοτημένος IT συνεργάτης ή χρήστης του δικτύου σας μπορεί να επιλύσει πολύπλοκα τεχνικά ζητήματα, ακόμη και μέσω οθόνης κινητού, στην οποία μεταφέρεται η επιφάνεια εργασίας του υπολογιστή σας.

    Συνοψίζοντας

    Από τα παραπάνω, συμπεραίνουμε ότι, για να πραγματοποιήσετε την καταλληλότερη επιλογή πλατφόρμας απομακρυσμένης πρόσβασης, θα πρέπει πρώτα να έχετε ενημερωθεί πλήρως για τις διαθέσιμες εναλλακτικές προϊόντων και να έχετε διαπιστώσει κατά πόσο η κάθε μία ανταποκρίνεται στις ανάγκες της επιχείρησής σας.

    Για το λόγο αυτό, η Orthology σας προσφέρει υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, οι οποίες περιλαμβάνουν την ενημέρωση, σχεδίαση και υλοποίηση λύσεων IT, όπως είναι η εγκατάσταση προγραμμάτων απομακρυσμένης πρόσβασης.

    Εάν, λοιπόν, επιθυμείτε να γνωρίσετε τις υπηρεσίες μας και τα διαθέσιμα προγράμματα remote access, δεν έχετε παρά να επικοινωνήσετε μαζί μας, προκειμένου να λάβετε κάθε δυνατή πληροφόρηση!

  • 6 Λόγοι που το IT Outsourcing Είναι Σημαντικό

     

    Το IT outsourcing δεν αποτελεί κάτι νέο για τον κόσμο των σύγχρονων επιχειρήσεων.

    Ο ρόλος του IT sourcing στη βελτίωση της παραγωγικότητας των επιχειρήσεων προσελκύει όλο και περισσότερους ενδιαφερομένους, οι οποίοι έχουν εντάξει τις νέες τεχνολογίες στην εργασιακή τους καθημερινότητα.

    Για το λόγο αυτό, στο παρόν άρθρο θα δούμε

    - Τι είναι το IT outsourcing και

    - 6 λόγους που το IT outsourcing είναι σημαντικό για τις επιχειρήσεις.

    Ας θυμηθούμε, λοιπόν, τι ακριβώς είναι το IT outsourcing.

    Τι Είναι το IT Outsourcing?

    Καταρχάς, outsourcing αποτελεί το μοντέλο οργάνωσης της παραγωγής μιας επιχείρησης, κατά το οποίο μία εταιρία αναθέτει συγκεκριμένο τομέα υπηρεσιών της σε έναν εξωτερικό συνεργάτη.

    Συνήθως, οι τομείς για τους οποίους επιλέγεται το outsourcing παρουσιάζουν υψηλές απαιτήσεις σε εργατικό δυναμικό ή εξειδίκευση, ώστε να εμφανίζεται ασύμφορο για την εταιρία να τους αναλάβει εσωτερικά.

    IT outsourcing (ITO) αποτελεί, ειδικότερα, η ανάθεση του τομέα τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών της επιχείρησης σε έναν εξωτερικό συνεργάτη υπηρεσιών IT.

    Οι εξωτερικοί συνεργάτες IT είναι δυνατόν

    - Να αναλάβουν τη διαχείριση ολόκληρης της τεχνολογικής υποδομής μιας επιχείρησης ή

     

    - Να υποβοηθήσουν τις εσωτερικές ομάδες IT υπαλλήλων όποτε το απαιτούν οι περιστάσεις.

    Έχοντας κατανοήσει τα παραπάνω, ας προχωρήσουμε στους λόγους για τους οποίους αξίζει μία επιχείρηση να επιλέξει το IT outsourcing.

    6 Λόγοι που το IT Outsourcing Είναι Σημαντικό για Επιχειρήσεις

    Το IT outsourcing, λοιπόν, μπορεί να επωφελήσει τόσο μεγάλες όσο και μικρομεσαίες επιχειρήσεις με τους παρακάτω τρόπους. 

    Λόγος #1: Μεγαλύτερη εξειδίκευση

    Όπως είναι λογικό, μία εταιρία με αποκλειστικό σκοπό την παροχή υπηρεσιών IT είναι πιο πρόθυμη να επενδύσει σε εργατικό δυναμικό το οποίο θα καλύπτει όσο το δυνατόν περισσότερους τομείς εξειδίκευσης IT.

    Το IT outsourcing, λοιπόν, σε μία τέτοια εταιρία επιτρέπει τη συνεργασία με μία πιο εξειδικευμένη IT ομάδα, η οποία θα μπορεί να καλύψει πληρέστερα τις ανάγκες σας, χωρίς να χρειαστεί να προβείτε σε επιπλέον προσλήψεις.

    Λόγος #2: Ευελιξία

    Παράλληλα, το IT outsourcing δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να προσαρμόσουν τους όρους συνεργασίας τους αναλόγως των κατά περίπτωση αναγκών τους.

    Οι επιχειρήσεις μπορούν να επιλέξουν τις υπηρεσίες IT των οποίων θέλουν να κάνουν χρήση, να αγοράσουν συνδυαστικά πακέτα και να ορίσουν το χρονικό διάστημα των χρήσεων, χωρίς να δεσμεύονται σε σταθερή βάση.

    Λόγος #3: Μείωση κόστους

    Η ακριβώς παραπάνω ευελιξία που προσφέρει το IT outsourcing είναι που οδηγεί και στη μείωση του κόστους.

    Εφόσον οι επιχειρήσεις είναι ελεύθερες να επιλέξουν ποιες υπηρεσίες επιθυμούν και πότε, τα έξοδα για υποστήριξη IT περιορίζονται στις περιπτώσεις αυτές και, έτσι, εμφανίζονται σημαντικά μικρότερα από εκείνα που θα απαιτούσε η δημιουργία και λειτουργία μιας εσωτερικής ομάδας υπαλλήλων IT.

    Λόγος #4: Εστίαση σε τομείς βαρύτητας

    Επιπλέον, η ανάθεση του τομέα IT σε έναν εξωτερικό IT manager σας γλιτώνει από το χρόνο που θα κατέβαλε το προσωπικό για τη διαχείριση ζητημάτων IT, αλλά και από τα αντίστοιχα έξοδα, όπως αναφέραμε παραπάνω.

    Ο εξοικονομούμενος χρόνος και πόροι, λοιπόν, μπορούν να επενδυθούν πλέον στους τομείς πυρήνα της επιχειρηματικής σας δραστηριότητας, συμβάλλοντας στην αύξηση της αποδοτικότητας της επιχείρησης.

    Λόγος #5: Επεκτασιμότητα

    Συγχρόνως, όταν μία επιχείρηση καλείται να επεκτείνει τη δραστηριότητα της, αυξάνονται αναλόγως οι απαιτήσεις ενίσχυσης καθενός από τους επιμέρους τομείς της.

    Η ενίσχυση, όμως, του τομέα IT με επιπλέον τεχνολογικά εργαλεία και υπαλληλικό προσωπικό αποδεικνύεται χρονοβόρα, με αποτέλεσμα να μην μπορεί πάντα να ανταποκριθεί στις νέες συνθήκες της επέκτασης.

    Αντιθέτως, ένας εξωτερικός συνεργάτης IT διαθέτει εκ των προτέρων την κατάλληλη τεχνογνωσία και εξειδικευμένο προσωπικό, ώστε να μπορεί να καλύψει τις αυξημένες ή αυξανόμενες τεχνολογικές ανάγκες σας, σε περίπτωση επέκτασης της επιχείρησης.

    Λόγος #6: Ενίσχυση αξιοπιστίας

    Όλα τα παραπάνω οδηγούν στην ποιοτική αναβάθμιση της υποδομής IT σας, η οποία κατά κανόνα έχει ως αποτέλεσμα τη γενικότερη βελτίωση της ποιότητας των  υπηρεσιών προς τους πελάτες σας.

    Με τον τρόπο αυτό, καλλιεργείται η εμπιστοσύνη των πελατών ως προς το επίπεδο των υπηρεσιών σας, βελτιώνεται η εμπειρία τους, ενώ αυξάνονται και οι πιθανότητες δημιουργίας σταθερού πελατολογίου.

    Συνοψίζοντας

    Συνολικά, συμπεραίνουμε ότι το IT outsourcing αποτελεί μία ιδανική εναλλακτική για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να επεκτείνουν ή να ενισχύσουν το τμήμα IT τους γρήγορα, αποτελεσματικά και με μειωμένο κόστος.

    Για το λόγο αυτό, στην Orthology προσφέρουμε outsourced IT υπηρεσίες, που καλύπτουν τη σχεδίαση, υλοποίηση, διαχείριση, συντήρηση και υποστήριξη των λειτουργιών ενός σύγχρονου τμήματος IT.

    Εάν, λοιπόν, επιθυμείτε να γνωρίσετε τις υπηρεσίες μας και να ενημερωθείτε για λύσεις IT που προσαρμόζονται στις ανάγκες σας, δεν έχετε παρά να επικοινωνήσετε μαζί μας, προκειμένου να λάβετε κάθε δυνατή πληροφόρηση!

-->

Δίπλα στον πελάτη

Η Orthology στοχεύει στην διασφάλιση της προστασίας και της διαθεσιμότητας των δεδομένων και των πληροφοριών κάθε επιχείρησης. 

Σήμερα όλοι μιλάμε για ασφάλεια, από διαδικτυακή ασφάλεια μέχρι ασφάλεια δεδομένων και τερματικών συσκευών.

phone

Καλέστε μας τώρα

210 60.80.091

ΘΕΛΩ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

Newsletter | Stay updated

Εγγραφείτε στο newsletter μας για να είστε ενήμεροι με τα νέα μας και τις νέες τεχνολογίες!
Έχω διαβάσει την πολιτική απορρήτου και δίνω τη συγκατάθεση μου
Please wait